Vi kan hjælpe dig nu og her direkte via din PC:
1. Klik på linket her nedenfor for at hente dansk version af TeamViewer.
Hent TeamViewer her
2. TeamViewer vil nu automatisk blive hentet i din browser
3. Klik nu på TeamViewerQS så den kan komme ned på din computer
4. Oplys dit ID nummer og password til os.
5. Vi kan nu se din computerskærm og hjælpe dig direkte på din egen computer.
Hvis du har brug for yderligere hjælp kan du benytte dig af guiden ved at Klikke her
Vi tilbyder teknisk support indenfor alle vores produktområder. Vores medarbejderne i den tekniske afdeling er altid til din rådighed, klar ved telefonerne, når du har brug for hjælp eller vejledning.
Vores medarbejdere har kompetencen til at besvare samt udregne alle typer tekniske spørgsmål og har ligeledes indgående kendskab til gældende love og regler for diverse køretøjer.
BESKO Teknisk Support er en vejledende rådgivningsservice som stilles til rådighed. Hvordan diagnose, reparation mv. sker i praksis kan BESKO Teknisk Support eller BESKO A/S ikke være garant for. BESKO A/S fraskriver sig derfor ethvert ansvar for tab, skader eller ulempe, både direkte og indirekte af enhver art, som vores rådgivning har medført.
Når BESKO Teknisk Support kontaktes bekræftes det derfor, at være indforstået med følgende: ”BESKO Teknisk Support er vejledende/rådgivende og ikke kan holdes ansvarlig for eventuelle fejl. Det accepteres derfor, at jeg ikke kan rette krav mod BESKO A/S eller dets rådgivere i forbindelse med et eventuelt tab, skade eller ulempe, både direkte og indirekte af enhver art.”
Har du brug for vejledning om service,
vedligeholdelse eller anden teknisk support – så kan du trygt kontakte BESKO Teknisk Support på:
TLF. 7634 8210
Den normale åbningstid i vores support er kl. 08.00 – 16.30 – fredag kl. 08.00 – 16.00.