For at sikre at de rette varer krediteres til rette pris, bedes du som kunde følge den herunder beskrevne procedure for returnering af varer købt hos BESKO:
1. Nærmeste BESKO afdeling kontaktes på mail (returformular findes på hjemmesiden) eller telefon.
2. Du modtager et godkendt returskema på mail, som du sender med varerne retur til nærmeste BESKO afdeling. Du kan altid ringe til BESKO for at få oplyst ordrenummer/fakturanr.
3. Varerne modtages hos BESKO, kontrolleres og krediteres.
Returneringsprocedure
Ønsker du at returnere en vare, er det vigtigt at du udfylder skemaet på vores hjemmeside Besko.dk. Udfyldes skemaet ikke, kan vi desværre ikke tage imod varen.
BEMÆRK: Elektroniske dele tages ikke retur, hvis plomberingen er brudt.
1: Udfyld skemaet på Besko.dk
2: Du modtager en mail med returordre nummer med de accepterede varer.
HUSK: Du skal udskrive returordresedlen og sende den med varerne retur. Sendes varer som ikke fremgår af returordren, opkræves et håndteringsgebyr på kr. 200,- ekskl. moms.
3: Skaffevarer og specialdele tages ikke retur.
4: Alle varer skal være i ubrudt, original og ubeskadiget emballage.
5: Varer, der returneres efter 1 måned fra leveringdatoen, krediteres med et fradrag på 20 % af salgsprisen ekskl. Moms til dækning af administrationsomkostninger.
6: Depositumdele krediteres kun hvis de er komplette/samlede og overholder producentens krav for returnering af depositumvarer.
7: Depositum-bremsebakker skal indleveres uden fjedre. Hvis Depositum-bremsebakker leveres med fjedre, vil der blive opkrævet et håndteringsgebyr for fjernelsen.