Hent reklamationsskemaer gældende for produkter købt ved BESKO A/S:
Hent vejledning og normtider ved reklamationsbehandling:
Ved reklamation på varer købt hos BESKO, skal reklamationsskema udfyldes. Hvis du får besked om at varen skal sendes til BESKO skal reklamationsskema vedlægges.
OBS: Bemærk venligst, reklamationsskema SKAL udfyldes før reklamationsnummer bliver fremsendt.
Delen opbevares hos kunde.
Ved modtagelse af reklamationsnummer fra BESKO oplyses om delen evt. skal sendes ind eller om der ønskes yderligere billeder fremsendt.
Vær opmærksom på:
Ved elektriske dele skal der forlægge en fejlkode udskrift.
Ved batteri reklamation vedlægges batteritest.
Kontakt os
Ved tvivlsspørgsmål eller såfremt du måtte have brug for andre blanketter end dem, der er her på siden, er du velkommen til at kontakte lbs@besko.dk
Ved BPW reklamationer, kontakt venligst Teknisk Support på tlf. 7634 8210.
Returnering og reklamationer
For at gøre det nemmere for dig, har vi lavet en oversigt over vores returnerings- og reklamationsprocedure. Det skulle gerne hjælpe dig i hverdagen, så du kan komme hurtigere videre. Se dem nedenfor.
Returneringsprocedure
Ønsker du at returnere en vare, er det vigtigt at du udfylder skemaet på vores hjemmeside Besko.dk. Udfyldes skemaet ikke, kan vi desværre ikke tage imod varen.
BEMÆRK: Elektroniske dele tages ikke retur, hvis plomberingen er brudt.
1: Udfyld skemaet på Besko.dk
2: Du modtager en mail med returordre nummer med de accepterede varer.
HUSK: Du skal udskrive returordresedlen og sende den med varerne retur.
Sendes varer som ikke fremgår af returordren, opkræves et håndteringsgebyr
på kr. 200,- ekskl. moms.
3: Skaffevarer og specialdele tages ikke retur.
4: Alle varer skal være i ubrudt, original og ubeskadiget emballage.
5: Varer, der returneres efter 1 måned fra leveringdatoen, krediteres med et fradrag på 20 % af salgsprisen ekskl. Moms til dækning af administrationsomkostninger.
6: Depositumdele krediteres kun hvis de er komplette/samlede og overholder producentens krav for returnering af depositumvarer.
Gældende pr. 1. november 2021.
Reklamationsprocedure
Ønsker du at reklamere over en vare, skal du først udfylde vores reklamationsskema på Besko.dk
1: Udfyld reklamationsskemaet på Besko.dk Vær opmærksom på: Ved elektriske dele skal der forlægge en fejlkode udskrift. Ved batteri reklamation vedlægges batteritest.
2: Du modtager en mail med reklamationsnummer. Delen opbevares hos kunde.
- Ved modtagelse af reklamationsnummer fra BESKO oplyses om delen evt. skal sendes ind eller om der ønskes yderligere billeder fremsendt.
4: Herefter kontakter vi den gældende leverandør af produktet.
5: Ønsker leverandøren delen sendt ind til kontrol, vil du modtage en mail, at delen skal sendes ind.
- Ved afvisning fra leverandøren, vil du få besked via mail. Er delen blevet sendt til kontrol og leverandøren afviser,
kan du få den gældende vare retur, hvis du ønsker det. Skal delen hjem fra leverandøren,
eftersendes denne så snart den er modtaget i Kolding (sendes ufranko)
- Ved godkendelse sendes en kreditnota eller ny vare.
Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte din lokale sælger.
Gældende pr. 1. september 2023.